Vocaloid KAITO x MEIKO 僕の財布がマジックテープ式だった My wallet was appeared to be Velcro-fasten

僕の財布がマジックテープ式だった My wallet was appeared to be Velcro-fasten

Parody

【KAITO】「僕の財布がマジックテープ式だった」【ボカロカバーPV付き】

Title: 僕の財布がマジックテープ式だった My wallet was appeared to be Velcro-fasten (Boku no Saifu ga Magic-tape-shiki datta)
Music and lyrics by ほぼ日P(Hobohi-P)
Originally sung by 初音ミク(Miku Hatsune)
Original Song: 彼氏の財布がマジックテープ式だった My boyfriend's wallet was appeared to be Velcro-fasten
Singers: Meiko(chorus) and Kaito edited by あざあP(Azaa-P)
Lyrics arranged by Azaa-P
Illustrated by tyka
Video produced by とりっちょ(Toriccho)
Comments
Commentsの投稿
[Font & Icon]
Only the blog author may view the comment.