Vocaloid KAITO x MEIKO わたしの声わたしの歌 My Voice, My Song

わたしの声わたしの歌 My Voice, My Song

Original

【KAITO&MEIKO】わたしの声わたしの歌【オリジナル】

Title: わたしの声わたしの歌 My Voice, My Song (Watashi no Koe Watashi no Uta)
Singers: Meiko and Kaito edited by 薪原あすみ(asmP)
Music and lyrics and video by asmP
Comments
Commentsの投稿
[Font & Icon]
Only the blog author may view the comment.